Direktlänk till inlägg 21 april 2010

Hur får vi tag i alla email-adresser

Av Villaägarna i Nynäshamn - 21 april 2010 17:30

Nu har vi bra medel att kommunicera med - men vad hjälper det? En blogg som sprider information är ju ganska värdelös om ingen vet att den finns. Vägen till den går indirekt över alla Era email-adresser, alternativt att ni går in på webben. Där hittar ni nämligen blogg-adressen. 

Varför i hela friden ska man ha en blogg då?

Jo det beror på att den web som vi har är mycket svårarbetad, det kommer en ny men det dröjer.

Den här lilla artikeln skulle ta mig säkert en kvart att få till och dessutom skulle jag inte veta om den gick in direkt. På bloggen tar den 5 minuter och jag ser resultatet direkt.

Dessutom kan ni kommentera vad jag skriver direkt, visserligen kommer jag att läsa kommentarerna först men det är bara för att se till att vi inte får in skräp. Jag kommer inte att godkänna smygreklam eller angrepp på person som inte har möjlighet att svara.

Bloggen är ett frivilligt initiativ från mig (sanktionerat av styrelsen) och därför får ni ursäkta om jag missar ibland. Men kom gärna med förslag till ämnen som vi kan ta upp.

Hälsar Peter Östergren

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Villaägarna i Nynäshamn - 21 juli 2011 18:34


Hej ni få tappra som försökt hitta något läsbart på denna blogg. Vi har nu en ny webb och därför lägger jag ner den här bloggen. Ska istället försöka vara lite mer aktuell på webben. Så det blir med en skön solhälsning som jag stänger igen. Hej o...

Av Villaägarna i Nynäshamn - 17 mars 2011 19:01


Vägra vinter!      

Av Villaägarna i Nynäshamn - 16 mars 2011 18:59

Välkomna till Folkets hus och vårt årsmöte. Mötet börjar kl 19.00 och ingen annan tid !  Beklagar att det har stått fel tid tidigare Vi kommer förutom sedvanliga årsmötesförhandlingar att visa lite av den nya web-platsen. Den är snart klar oc...

Av Villaägarna i Nynäshamn - 13 januari 2011 14:58

Nu har vi startat arbetet med Matrikeln för 2011. I år siktar vi på att ha den tryckt före den 20 mars.  Det är den dagen som blir avgörande om du finns med i matrikeln eller ej. Det innebär att medlemsavgiften ska vara registrerad senast då. Våra ...

Av Villaägarna i Nynäshamn - 22 november 2010 18:35

Notera redan nu ! Årsmöte 18 mars  2011 och tid: kl 19.00  Plats i Folkets hus. Programmet är självklart inte färdigt men vi kan lova att Villaägarnas nya webbplats kommer att visas upp. Har du nånting som du vill att vi tar upp så k...

Ovido - Quiz & Flashcards